Skip to main content

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

  1. Hallen og cafeteriet må ikke anvendes til ungdomsfester. Er der tvivlsspørgsmål herom kontakt os venligst inden booking.

  1. Lejeaftalen omfatter anvendelseslokaler i omfang som anført i bookingen.

  1. De lejede lokaler incl. inventar overtages således, som de er og forefindes og som bekendt af LEJER. De lejede lokaler må ikke benyttes før det angivne tidspunkt for lejeaftalens start.

  1. Ved Leje af cafeteria må der ikke anvendes Sound Box, eller anden form for højtalere end det installerede anlæg i lokalerne. Ved arrangementer i cafeteriet skal festen afholdes for lukkede døre og vinduer efter kl. 22 i hverdage og kl. 23 i weekender. 

  1. Idrætsfaciliteter skal anvendes til idrætsformål i nøje overensstemmelse med gældende ORDENSREGLER og må kun med EGF HALLENS tilladelse anvendes til andet formål. Der må ikke, uden EGF HALLENS tilladelse anvendes musik udøvet af et orkester. Fremlån eller fremleje af de lejede lokaler må ikke finde sted uden forud indhentet tilladelse hos EGF HALLEN. Anvendelse af søm, tegnestifter, klister eller lignende på vægge, loft, gulve, døre eller på inventaret i de lejede lokaler er ikke tilladt. Nødvendig afdækning for beskyttelse af gulvene påhviler lejeren. I forbindelse med arrangementer i Hallen skal LEJER selv sørge for evt. leje af borde, stole mv. og afholde alle udgifter i forbindelse hermed. Stole- og bordben skal være forsynede med plastik dupsko således, at gulvet ikke beskadiges. Salg af nydelsesmidler samt andre varegrupper fra de lejede lokaler må kun finde sted med EGF HALLENS tilladelse.

  1. LEJER er pligtig til at aflevere de lejede lokaler incl. inventar i samme stand som de er overtaget, og LEJER hæfter for skader på bygninger, installationer og inventar, som påføres i lejeperioden. Evt. benyttede redskaber skal stilles på plads i redskabsrummet efter brug. Evt. benyttede badminton- og volleyballnet skal nedtages, hvis de ikke skal anvendes i den efterfølgende periode, Vogn med badmintonnet skal stå i Hallen. De lejede lokaler skal forlades senest på det angivne tidspunkt for lejeaftalens udløb, dog kan omklædningsrummene benyttes ½ time efter et lejemål i Hallen. Køkken og Klublokale skal afleveres rengjort.

  1. Rengøring, Affald. Alm. rengøring af Hallen og Omklædningsrum efter idræt o. lign. er indeholdt i lejeprisen. Lejeprisen for særlige arrangementer i Hallen (udstillinger, fester o. lign) indeholder et tillæg, der bl.a. dækker den ekstra rengøring. De benyttede områder skal afleveres ryddet og fejet. Ved leje af Klublokale og Køkken skal Klublokalet afleveres støvsuget og vasket, borde rengjorte og stolene sat op. Køkken og køkkenredskaber skal være rengjorte og gulvet vasket, service skal være vasket op og stillet på plads. Toiletter skal være rengjorte og gulvet vasket. Forhallen skal være ryddet og fejet, hvis der er spildt på gulvet eller det som følge af vejrliget er snavset, skal gulvet vaskes. Al affald skal sorteres jf. opslag, samles i affaldsposer/-sække og placeres som anført på opslag. Affaldsposer/-sække skal medbringes af lejer. Ved arrangementer med større mængder affald end svarende til en 660 liter affaldscontainer skal lejer selv sørge for bortskaffelse af affald f.eks. ved leje af container eller på anden vis, alternativ kan der aftales et tillæg til lejeprisen. Er affald ikke sorteret korrekt, vil der blive sendt et efterkrav for bortskaffelse samt sortering heraf.

  1. Dyr og rygning er ikke tilladt indendørs. 

  1. Brug af gas, friture og åben ild er ikke tilladt indendørs.

  1. Hoppeborg, Lejer er forpligtet til at sørge for at indhente nødvendige tilladelser og godkendelser til opstilling og anvendelse af det lejede hos de relevante myndigheder. Det præciseres således at udlejer ikke er forpligtet til at sikre at det udlejede er godkendt til anvendelsen.

Der må ikke sættes klæbebånd eller klæbemærker på hoppeborgen idet dette forårsager restlim. Hoppeborgen skal ALTID holdes under voksenopsyn, under brug. Der må ikke hænges på siderne af hoppeborgene.

  1. Ved betaling af faktura, anses dette som accept af handelsbetingelser.

Indbetalte beløb kan som udgangspunkt ikke refunderes, medmindre andet er anført i beskrivelsen om det enkelte hold/aktivitet. Indbetalte beløb refunderes kun i særlige tilfælde.
Der modtages betaling af flg. korttyper: Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron